Nothing found for Lezbiyen_Hikayeleri Banyoda_Idil
Unutulmaz Bir gece yaşattı bana Kocam

Benim kocamın yarrağı çok büyük ve kalın 25 cm : ) ayıptır söylemesi kızlar kıskanmayın isteyen olursa gerçek sex hikayelerim sizlerle artık..!Evli bir bayan‘ım ve severek evlendim. Kocamla her yönden güzel anlaşıyoruz. Seks hayatımız da iyi. Elbette herkes gibi fantazilerimiz var tabi, ama başka erkek ve bayanlar aramıyorduk. Yani sıradan insanların sıradan hayatlarını yaşıyorduk. Tabii […]

Gerdek Gecesi Çok Zorlandım

Ah yapma aşkım bu gece çok güzel bir gece ama ben korkuyorum desemde inandıramadim yavşak kocamı 29 yaşında, orta boylu, balık etli, alımlı, erkekler tarafından beğenilen, çok seksi ve evli bir kadınım. Kocam kamu sektöründe çalışıyor. 7 yıldır evliyiz. Ben gözü yüksekte olmayan, var olanla yetinmesini bilen bir kadınım. Eşimi çok seviyorum, asla gözüm dışarda […]

Kocamın Patronu İçime girdi

Kendimden Utaniyorum ama yapalim yane gönül bu? Otada konuya müdürede:) Kocamda beni iyi sikseymiş böyle olmazdı dimi.. dad dürü lü lü lü :p Hakan’la (yani eşimin müdürü) tüm gece evin heryerinde sevişmiştik ve mutfakta yaşadığımız fantazi sonrasında hakan bana, sen nasıl bir kadınsın, adeta sex tanrıçasısın ve doymak bilmiyorsun. Bu muhteşem birşey dedi. Bende bana […]

Taciz Edildim Metrobüsde

Ah gençlik ah.. beni ellemeden yapamiyorlar çok çekici bir kadınım napalım yane sekshikayesex.info adresinde sexhikaye oku.. Beşiktaş’ta lisede okumaktayım. Ben Pelin 20 yaşındayım Sizlere geçen gün başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. Genellikle bu tarz olaylar daha önce yaşamıştım ama bu çok farklıydı. 2-3 senedir kısa etek giyen,özellikle metrbüse binerken gömleğimden bi düğme yada iki düğme […]

Abimin Karısı Fena inlettim

Abim evde yokken artık yengemle saatlerce sikişiyoruz kıskanmayın beyler: D selam ben veli. 19 yaşındayım istanbulda oturmaktayım. Son 1 senedir üniversite sebebi ile Antalya’da dayımlarda yaşamaktayım. Dayım, ikinci evliliğini geçen yaz yaptı. Parası bol olduğundan kendinden 11 yaş küçük bi kadın ile evlendi. Abimin karısı seks hikayeleri hale, 27 yaşında, sarışın afet gibi bi kadın. […]

Nalan ile banyoda

Yine ben arkadaşlar özledinizmi sekshikayesex.info dayım artık Ben Nalan 30 yaşında kumral saçlı biriyim. İstanbul’da oturmaktayım. Küçüklüğümden beri kuzenim cenk ile çok samimiyizdir. O kadar samimiyizki yattığı 1-2 kız vardı,onları dahi anlattı bana. Zaten herşey onları bana anlatması ile başladı. Nerdeyse her gece onunla faceten konuşurdum. Ben üni sınavını ilk senemde kazanamadım yoksa beraber gidicektik […]

Köylü Güzeli Yengem Ahırda

Çok abazaydım kızmayın lütfen! Yengemi sikerken aldığım haz b eni dahada cok mutlu etmişti.. çünkü yengemde yarraksız bir kadın bende öyle..Selamlar. Dayım, köyden birisiyle evlenmişti. Yengem çıtı pıtı, güzel sayılabilecek, küçük göğüslü, iri götlü, minyon tipli, ama çok oynak bir kadındır. Evlendikten birkaç sene sonra pek anlaşamadılar. Yengem de nedense boşanmak yerine, evliliğini devam ettiriyordu. […]

Karımın Annesi ( Kaynana porno )

Ah Anneciğim o daracık sulu amınla beni yerle bir ediyorsun kızını ayrı seni ayrı sikmek bana zevk veriyor..Merhabalar, ben İstanbul Ataşehir’den Kerem. Size kaynanamı nasıl becerdiğimi anlatmak istiyorum. Bundan 4 yıl önce üniversitede Meltem ile tanıştım. Ben üçüncü sınıftım, o ise birinci sınıftı, ortak bir iki dersimiz vardı. Zamanla ben Meltem’den etkilendim ve çıkmaya başladık. […]

Belçikalı Kız Serpil

Yaz tatilinde memlekete geldii Evli çocuğu olan serpil baLık etli ve sarışın bir orospu memlekette hemen hemen herkesle sikişti..! İşsiz güçsüz bir delikanlıydım. Daha doğrusu, kendime göre bir iş bulamadığım için, çalışmıyordum. Her zaman para sorunu yaşardım. Para sorunumu halletmek için devreye üvey annemi sokardım. O da bir şekilde babamı ikna edip, aldığı parayı bana […]

İçkisine Azdırıcı İlaç koydum

Hakan beni yedi bitirdi arkadaşlar bunun kadar azgın bir erkek hayatımda görmedim amına koydumun götü ya : ) Amımı parçalara ayırıp götümden Pompaladı durdu sabaha kadar 30 Yaşıdnayım 5 yıllık evli bir kadınım. Eşimle aynı yaştayız. Mükemmel bir evliliğimiz var, mutluyum, anlayışlı, her isteğimi yerine getiren bir kocam var. Ama tek sorunumuz cinselliğe bakış açımız… […]

Binlerce güncel seks hikayeleri oku.. Sex-List.CZ TOPlist Text Backlink Exchanges ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free